
DUES ALUMNES DE 1R B DEL CFGS DE QUÍMICA INDUSTRIAL PARTICIPEN A LES JORNADES POMPEUSKILLS
L’Andrea Martínez i l’Ainoa Miranda, alumnes de 1r B del CFGS de Química Industrial, han participat a les jornades PompeuSkills de Fabricació de productes farmacèutics a l’institut Pompeu Fabra de Badalona.
L’alumnat i el professorat de l’institut Comte de Rius van ser rebuts pel director, Guillem Ruiz; pel secretari, Dani Moya i, finalment, per la Natàlia Salvador, els quals van ser els organitzadors.
Al llarg de la jornada d’entrenament, l’alumnat del centre va formar part de grups de treball amb estudiants de l’institut Pompeu Fabra de diferents nivells. Per tant, aquesta cooperació els va permetre adquirir les competències pròpies del cicle.
Per acabar, es vol agrair al Cap de Departament, Eduard Garcia, per la invitació i la possibilitat de compartir experiències amb els docents del centre.