VISITA A L’EMPRESA DAMM
El dia 31 de gener, per celebrar Sant Joan Bosco, els alumnes d’Automatització i Robòtica Industrial dels grups 1A i 1C han visitat la planta de producció automatitzada de l’empresa Damm a Prat de Llobregat.
Van gaudir de les explicacions del Cap de Manteniment, el Sr. Domingo Alcalà que ens va donar nocions del sistemes automatitzats i de la formació que sol·liciten al nous treballadors de manteniment que necessiten incorporar.
Ha estat una sortida molt interessant per conèixer les últimes tendències en automatització, gestió del manteniment i comunicacions industrials i també per cohesionar el grup.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
29/05/2016Projectes 1a promoció LACQ DUAL
El passat dilluns dia 23 de maig va tenir lloc la presentació dels Projectes de la primera promoció...
-
13/02/2023VISITA A L’EMPRESA DAMM
El dia 31 de gener, per celebrar Sant Joan Bosco, els alumnes d'Automatització i Robòtica Industrial dels grups...
-
14/10/20191ª FIRA DE MOBILITAT SOSTENIBLE
El divendres dia 4, al pati del matí i de la tarda, es va celebrar la Primera Fira...
-
20/03/2018Amfitrions del Col·legi Mare Nostrum
El passat dijous dia 15 de març els alumnes de 4t d'ESO del Col·legi Mare Nostrum van venir...