Premis de Recerca Jove
El nostre exalumne Isaac Borràs Vico, va ser guardonat amb un dels Premis de Recerca Jove concedit per la Generalitat de Catalunya pel seu treball de recerca de batxillerat: La pluja àcida, l’enemic invisible, tutoritzat per la professora Lourdes Tablado.
Degut a la situació actual, de moment, no s’ha pogut fer l’acte de lliurament de premis però l’alumne ja gaudeix de la dotació econòmica lligada al premi.
MOLTES FELICITATS ISAAC! Que aquest sigui el primer de molts èxits a la teva vida.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
10/09/2019“Vaig escollir el Comte de Rius perquè sabia que em donarien la possibilitat i els recursos per poder fer el treball de recerca”
1-Com vas arribar a la idea de dur a terme el projecte “Trepitjades elèctriques – Piezoelectricitat aplicada”? Com...
-
01/11/2023VISITA A LA FÀBRICA INDÚSTRIES TEIXIDÓ
El dimarts 3 d'octubre el grup de 1r curs de Disseny en Fabricació Mecànica va visitar la fàbrica...
-
11/03/2020FP BÀSICA ALS LABORATORIS
Dijous 5 de març els alumnes de 2n curs de FP Bàsica han realitzat al laboratori de ciències...
-
04/05/2018DIARI DE TARRAGONA, 29 D’ABRIL DE 2018
La falta de alumnos de FP puede crear un problema grave de competitividad Cinco directores de institutos de...