PRÀCTIQUES FORMATIVES A ERCROS
Cinc estudiants del cicle formatiu de Grau Superior de Química Industrial de l’Institut Comte de Rius han iniciat les seves pràctiques formatives al Complex Industrial de Tarragona d’Ercros per un període de mig any. Aquestes pràctiques capaciten a l’alumnat per organitzar i controlar operacions a plantes químiques i de cogeneració d’energia i als serveis auxiliars associats.
Dels cinc estudiants, dues persones fan les pràctiques a la fàbrica de Vila-seca I, dues a la fàbrica de Vila-seca II i una a la fàbrica de Tarragona. Ercros ha signat diversos convenis amb l’Institut Comte de Rius, que imparteix ensenyament tècnic i professional i és reconegut per l’alt nivell de les persones diplomades.
Els convenis de formació consten d’un pla d’activitats formatives que és avaluat de manera contínua. Cada estudiant té un tutor que fa el seguiment de seva evolució durant el període de pràctiques.
Ercros té un ferm compromís amb la formació, la innovació i la tecnologia, a més d’estar implicat amb la realitat social, laboral, ambiental i econòmica del seu entorn.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
19/04/2021CERTIFICAT SOLIDWORKS
El dissabte passat, 17 d'abril, 7 alumnes de 1r de Disseny de Fabricació Mecànica van superar la prova...
-
10/01/2024TREBALLEM AMB LLENÇOS CANVAS
Hem treballat la generació d'idees mitjançant llenços Canvas que han completat els alumnes i que han servit per...
-
11/03/2020REALITAT VIRTUAL PER TREBALLAR LA SEGURETAT
Els alumnes de 2on de CFGM de Planta Química van defensar el seu projecte de síntesi, centrat en...
-
19/02/2018Entrevista a Lluís Carod
Alumne de 2n del CFGS d'Automatització i Robòtica industrial – Dual Lluís Carod és alumne de segon del...