PARTICIPACIÓ A LES 24 HORES DE LA INNOVACIÓ BARCELONA
El passat 15 i 16 de març l’Institut Comte de Rius va participar en les dues modalitats de l’esdeveniment 24 hores de la innovació Barcelona organitzat i finançat pel Departament d’Educació i per CaixaBank Dualitza per aprofitar el talent de la FP a l’empresa.
Hi havia dues modalitats, l’opció presencial que es va realitzar al Design Hub Barcelona i l’opció School Hub. Al nostre centre vam tenir un equip a Barcelona i 4 equips multicisciplinars a l’opció School Hub.
L’alumnat que es trobava a Barcelona va exposar en directe les solucions als seus reptes i finalment es van publicar els finalistes dels reptes resolts als centres i el grup 3 del Comte de Rius va quedar classificat entre els 24 millors.Esdeveniments com aquests serveixen per donar a conèixer el talent que hi ha als centres de Formació professional i desenvolupar la implicació, capacitat d’innovació, treball en equip i moltes d’altres habilitats que requereixen les empreses.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
07/04/2017Comte de Rius Spring
El passat dimarts 4 d'abril el Comte de Rius va viure una jornada de generació d’idees on es...
-
27/10/2017Bones pràctiques en Projectes de Mobilitat
L’Institut Comte de Rius comparteix les bones pràctiques dutes a terme en Projectes de Mobilitat en una reunió...
-
16/03/2017FP Bàsica, químics per una estona
Dimecres dia 15 de març els alumnes de 1r de FP Bàsica van gaudir moltíssim d’una visita als...
-
23/05/2018El Comte de Rius gana un premio a nivel europeo
Diari de Tarragona Dimecres 23 de maig de 2018 Con un proyecto de reutilización de materiales reciclados de...