L’Institut Comte de Rius coordina el projecte FC2TEACH per apropar les piles de combustible a les aules d’FP
L’Institut Comte de Rius ha coordinat el projecte «FC2TEACH: Acercando las pilas de combustible al aula de FP», una iniciativa centrada en l’elaboració de materials formatius sobre les aplicacions de l’hidrogen, les piles de combustible i els diferents sistemes d’emmagatzematge.
El projecte ha estat finançat en el marc de la convocatòria de 2023 de projectes d’innovació educativa, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – NextGenerationEU del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.
En aquesta iniciativa hi han participat l’Institut Escola del Treball de Barcelona, el CPIFP Pirámide d’Osca, el Centro Formación Somorrostro de Muskiz i, com a centre coordinador, l’Institut Comte de Rius de Tarragona.
A més, el projecte ha comptat amb la participació de la Fundación Hidrógeno Aragón, amb seu a Osca, com a soci tecnològic.
La finalitat del projecte és elaborar materials didàctics sobre les aplicacions de l’hidrogen mitjançant piles de combustible, així com donar a conèixer les diferents possibilitats d’emmagatzematge d’aquest element.
Aquests materials es podran incorporar als currículums dels diferents cicles formatius, tant dels centres participants com d’altres centres educatius que vulguin actualitzar els seus continguts formatius.
Aquesta actualització permetrà millorar la preparació de l’alumnat per al mercat laboral actual, facilitant l’adquisició de noves competències professionals relacionades amb l’hidrogen i les tecnologies energètiques, cada vegada més requerides per les empreses i els sectors industrials.
A continuació, podeu veure el vídeo de presentació del projecte:
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
20/03/2019OLIMPÍADES DE GEOGRAFIA
Els alumnes de 2n de Batxillerat de Geografia van assistir el dijous 14 de març a les Olimpíades...
-
04/12/2025Taula rodona Centres de FP Integrats de Tarragona
Avui l'Institut Comte de Rius ha participat en la sessió ordinària del Plenari del Consell Municipal de la...
-
14/01/2017El Comte de Rius al programa de ràdio EINES 12-01-17
Dijous 12 de gener, l'Institut Comte de Rius va presentar el Projecte AEQT a l'espai EINES de Tarragona...
-
26/10/2015Representants de l’FP Dual alemanya visiten Dow Tarragona. L’Institut Comte de Rius ha estat invitat com a centre de FP de referència a Tarragona.
La Canonja / Tarragona, 22 d’octubre de 2015 – Diversos representants del model de Formació Professional Dual, d'Alemanya,...