COL·LABORACIÓ ENTRE DEPARTAMENTS PER FORMAR ALS ALUMNES
Tots tenim clar que la instrumentació i control automàtic són elements claus en la indústria, i que cal que els nostres alumnes en tinguin nocions. La química aprofita els automatismes en digital i analògic per al control de processos.
El passat dijous dia 26 de setembre els alumnes de 2on CFGM de Planta Química van visitar el laboratori d’automatismes de la mà del professor Tortajada, en una de les seves darreres classes al nostre centre. Van gaudir d’una classe molt pràctica, interactiva i dinàmica sobre la introducció en la instrumentació i control automàtic en el camp de la química. Per altra banda, els alumnes CFGS d’Automatització i Robòtica Industrial van estar analitzant la importància de la química, l’aigua i els dissolvents en els automatismes de les indústries en les que molts d’ells podran treballar-hi, de la mà de la professora Ferré.
A tots els va quedar clar que els cicles del nostre centre són multidisciplinars i interrelacionats, i que no hi ha res com compartir les experiències docents i sortir del nostre espai de confort.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
08/03/2023Presentació de l’empresa Fluor Engineering a l’alumnat de 1r DFM
El 21 de febrer, Tim Ceulemans Piping Mgr i Ricard Romera, design technician i antic alumne del Comte...
-
08/02/2017Xerrada Mobilitat Europea
L’Institut Comte de Rius ha volgut fer difusió entre els nostres alumnes de les diverses opcions que la...
-
03/05/2019EXPOSICIÓ EDIFICACIÓ I OBRA CIVIL
Del 26 d'abril al 2 de maig heu pogut veure a l'entrada de l'edifici A del nostre institut...
-
19/05/2017El Comte de Rius a El Punt Avui