L’alumnat de Planta Química visita l’Estació de Regeneració d’Aigües d’AITASA a Vila-seca
En el marc del compromís de l’Institut Comte de Rius amb la formació d’excel·lència i la transferència de coneixement entre escola i empresa, els alumnes de primer curs del cicle de Planta Química B han realitzat una visita tècnica a l’Estació de Regeneració d’Aigües (ERA) de Vila-seca.
Aquesta instal·lació, gestionada per Aigües Industrials de Tarragona (AITASA), representa un referent en l’àmbit de l’economia circular a Catalunya. Durant la jornada, els estudiants han pogut analitzar els processos tecnològics que permeten la recuperació d’aigües per a ús industrial, una peça clau per a l’eficiència i la sostenibilitat del polígon químic de Tarragona.
Innovació i futur professional en el sector químic
La visita ha permès als futurs tècnics veure l’aplicació pràctica dels conceptes estudiats a l’aula, destacant la importància estratègica de la gestió hídrica en la indústria 4.0. Des del centre, volem agrair la disponibilitat i la passió de l’equip professional d’AITASA, que ha fet possible aquesta lliçó magistral en un horari especial per adaptar-se a les necessitats del grup.
Amb aquestes col·laboracions, l’Institut continua impulsant la Formació Professional (FP) com el motor del talent industrial del nostre territori.
Més informació sobre l’empresa visitada: Podeu seguir l’actualitat i els projectes d’Aigües Industrials de Tarragona a través del seu perfil oficial: ⯑ Perfil de LinkedIn d’AITASA
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
15/11/2019XVII JORNADA DE QUALITAT A L’ENSENYAMENT
El passat dijous 7 de novembre va tenir lloc XVII Jornada de Qualitat a l'ensenyament al Campus UAB....
-
01/04/2016Els alumnes de Química Ambiental visiten la Potabilitzadora de l’Ampolla
Els professors Esther Bordas, Cèlia Domènech i Josep Maria Palomas han acompanyat els alumnes durant la visita.
-
-
09/11/2021TALLER LEAN MANUFACTURING
El dijous 4 de novembre els alumnes de 1r i 2n CFGS Química Industrial BASF han participat en...