Representants de l’FP Dual d’Alemanya visiten l’Institut Comte de Rius
Dijous 12 de maig, vam rebre la visita de tres representants de l’institut alemany de la Baixa Saxònia BBS Buxtehude, dos professors especialistes en electricitat i un representant de la direcció del centre, Christian Schorsch (Studiendirektor), per mirar d’establir les bases per a un futur programa d’intercanvi internacional amb el nostre centre, dins el marc d’un projecte europeu Erasmus +.
La visita va consistir en una presentació del centre i dels projectes que estem desenvolupant, entre els quals destaca, per la temàtica de la trobada, el de mobilitat internacional amb Itàlia, Irlanda i Alemanya, i un intercanvi d’impressions sobre els projectes d’ambdós centres i les bones pràctiques de tots dos models de FP Dual per als perfils de manteniment, corresponents a Mecatrònica i Automatització i Robòtica, en els quals compartim una quasi total afinitat; un recorregut per les instal.lacions del centre (Fabricació Mecànica, Vehicles, Química i, especialment, Electricitat-Electrònica); i una reunió de treball molt intensa i fructífera abans de dinar. I, a la tarda, la visita guiada, en alemany i català, de la Tarraco romana.
La proposta d’aquesta trobada va venir de mans de l’Alfred Arias, de Dow Chemical Tarragona, a qui agraïm sempre la seva inestimable ajuda i magnífica col.laboració, que ens va convidar a una taula rodona dimarts 10 de maig a les seves instal.lacions, on Dow Chemical, l’institut BBS Buxtehude, l’Institut Pere Martell i l’Institut Comte de Rius vam tenir el primer contacte per començar a treballar.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
29/10/2015col·laboració Fabricació Mecànica i Química Industrial
Aquestes sessions van ser impartides pel professor Josep Maria Aleu.
-
27/12/2017Jubilacions de tres companys
L’últim dia lectiu celebrem tots junts la jubilació dels companys Eduard Marcén, José Luis Mediavilla i Pere Plana...
-
10/06/2024PROGRAMA Z-SHAKE
L'alumnat de CFGM d'IEA 2B i de CFGS QI 2B i ARI 2A1/2B ha participat en el programa...
-
13/12/2022PARTICIPACIÓ ALS PREMIS INJUÈ DE LA DIPUTACIÓ
Ja ha conclòs amb èxit la formació als grups de 2n de CFGS de Projectes d'Edificació i Disseny...