Estudiants de Prato (la Toscana) fan una estada formativa al centre a través del programa Erasmus+
Del 18 al 20 de febrer, 6 alumnes de l’institut italià Tullio Buzzi de Prato, Itàlia, acompanyats amb els seus professors de química, van poder fer una estada formativa a l’institut Comte de Rius.
Durant el programa van poder intercanviar experiències amb alumnes del cicle d’operacions de laboratori i realitzar diverses pràctiques, algunes conjuntament amb els estudiants del centre.
A més, els estudiants també van poder participar en un seguit de visites i tallers a l’ICIQ i a la facultat de química de la URV.
L’experiència va ser molt enriquidora per ambdues parts i d’aquesta manera es consolida la voluntat de cooperació entre els dos centres educatius, per tal de seguir amb aquest tipus d’estades dins del programa Erasmus+ en els propers cursos.
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
-
24/04/2017Festival de Teatre Grecollatí
Com cada any per aquestes dates primaverals es celebra a Tarragona el Festival de Teatre Grecollatí que enguany...
-
09/02/2017Visita al Col·legi d’Enginyers
Els alumnes de 2n de Sistemes de Telecomunicació i Informàtics i els de 2n de Manteniment Electrònic, junt...
-
28/06/2016Lliurament de premis i qualificacions
El dia 27 de juny es va realitzar a la sala d’actes el lliurament de premis i qualificacions:...