TALLER LEAN MANUFACTURING
El dijous 4 de novembre els alumnes de 1r i 2n CFGS Química Industrial BASF han participat en la xerrada sobre Lean Manufacturing, a càrrec de Jordi Silvestre responsable de l’empresa BASF.
Però… què és el Lean Manufacturing? Lean Manufacturing (o producció sense deixalles) és un model de gestió enfocat a poder lliurar el màxim valor als clients, utilitzant els mínims recursos necessaris. Eliminant el malbaratament, millora la qualitat i es redueix el temps de producció i el cost.
El concepte Lean Manufacturing està basat en eines d’anàlisi japoneses, com ara la producció Kanban. Conceptes molt interessants de gestió que estan en auge a la indústria moderna.
Tots aquests conceptes s’han treballat mitjançant tècniques de qualitat com 5S, SMED…
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
28/03/2017SEGURETAT CONTRA INCENDIS
El dia 24 de març, els alumnes del CFGS DFM_1 van rebre la formació teòrico-pràctica d’extintors i mànegues,...
-
20/03/2026TALLERS D’EXTINCIÓ D’INCENDIS
L'alumnat de 1r dels Cicles Formatius de Formació Professional grau mitjà i superior i bàsic de l'institut, que...
-
04/04/2019Visita EDAR Reus i ETAP Reus
Els alumnes de 1r de Planta Química van visitar el passat divendres la ETAP (Estació de Tractament d’aigües...
-
20/07/2020Entrevista a Isabel Meneses
Avui parlem amb la Isabel, alumna del CFGS Química Industrial, el programa d’FP Dual Transnacional que el Comte...