XARRADA DOW CHEMICAL
El passat dijous ens van visitar de l’empresa Dow Chemical, per tal de transmetre el model d’Operador/a de planta química que té l’empresa a l’alumnat de 1r del CFGS Química Industrial Dual.
El ponent va ser en J.A. Rius, Coordinador de formació de Poliolefines i Elastòmers. Va estar acompanyat de dos dels alumnes del cicle que aquest any realitzen la formació dual a Dow, J.J. Martínez i P. Llobet.
L’interès de la trobada per als futurs professionals va resultar de gran valor en aquests moments en els quals les visites al món industrial es veuen limitades. Ho vam agrair moltíssim!
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
21/12/2018DIPLOMA SETMANA EUROPEA DE PREVENCIÓ DE RESIDUS 2018
L'Institut Comte de Rius ha rebut un diploma de participació a la 10a edició de la Setmana Europea...
-
19/05/20171r de Bat a Tarraco Viva
Els alumnes de 1r de Batxillerat gaudeixen com xiquets a Tarraco Viva. Van participar en l’activitat “Juguem com...
-
14/03/2019Espai estudiant de Valls
Avui l'Institut Comte de Rius estem presents a l'Espai de l'estudiant de Valls que se celebra avui i...