SIMULACRE DE CONFINAMENT-EVACUACIÓ DEL CENTRE
El passat dijous 8 de novembre vam realitzar a l’Institut Comte de Rius un simulacre de confinament i un d’evacuació en el que va participar tota la comunitat educativa.
OBJECTIUS DELS SIMULACRE : Donar resposta a la normativa vigent sobre prevenció de riscos laborals. Comprovar el protocol d’actuació: l’audició de sirenes i missatges d’instruccions De: Evacuació i Confinament, la coordinació del Cap de la Emergència, els Responsables de Evacuació, i mitjans externs 112. Cooperació dels professors/es, alumnes, personal PAS en l’acció preventiva, d’acord amb les orientacions de la Secció de PRL i les instruccions del director.
INCIDENT_ACCIDENT: Un incendi en la zona del Taller d’automoció va disparar la alarma d’evacuació de la zona de tallers i simultàniament el confinament de la resta de l’Institut. Tot el simulacre ha estat supervisat pels bombers del Parc de Tarragona, als que agraïm la seva col·laboració.
Nohemi Duque Fortuny
Coordinadora Prevenció Riscos Laborals
Entrades recents
-
juliol 29, 2026Canal de WhatsApp Ocupa’t & Emprèn
Publicacions relacionades
-
02/10/2017El Comte de Rius diu NO a la violència
La Comunitat Educativa de l’Institut Comte de Rius s’ha concentrat avui, a les 12 hores, davant les portes...
-
-
17/11/2022VISITA PARC DE TANCS DE BASF
El passat dimecres 9 de novembre, els alumnes del CFGS de Química Industrial Dual del grup BASF van...
-
20/05/2024VISITA DE 1r CFGS QI A DOW CHEMICAL SITE NORD
Visita formativa que l'alumnat de 1r A i B del CFGS Química Industrial va realitzar el passat 26...