
ESTADA A ALEMANYA 9a EDICIÓ CFGS QI BASF
Els alumnes DUALS de la 9a edició del Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de Química Industrial de BASF estan realitzant una estada de 5 setmanes a BASF Ludwigshafen, ubicada a Alemanya. Aquesta estada forma part del programa de formació dual de #BASF, que combina la teoria i la pràctica a l'institut Comte de Rius.
Durant la seva estada, els alumnes tindran l'oportunitat d'immersió en l'entorn laboral i industrial de #BASF, una de les empreses químiques més importants del món.
Aquesta experiència a #BASF Ludwigshafen ofereix als alumnes una oportunitat única de desenvolupar habilitats tècniques, conèixer les últimes tecnologies i aprofundir en els coneixements adquirits a l'institut Comte de Rius.
Aquesta oportunitat de realitzar una estada a #BASF Ludwigshafen és un gran avantatge per als alumnes DUALS de CFGS de Química Industrial, ja que els ofereix una experiència única i enriquidora per a la seva futura carrera professional a Alemanya.